Tuesday, October 14, 2014

Есенни продукти



Като малка, когато ме питаха кой е любимият ми сезон, без да се замисля отговарях "лято разбира се!". Мразех есента, какво интересно има в нея? Нищо-започва училище, времето става студено. Но откакто порастнах мнението ми коренно се промени. Есента се превърна в може би втория ми любим сезон след пролетта. Не е твърде топло, нито твърде студено. Този сезон свързвам с тъмни цветове, топли шалове, пуловери. Като зимата- но не съвсем.


   Започвам с лаковете. (ляво-надясно)
Golden Rose Rich color 16. Този цвят го купих като по-скоро летен, но идеално се връзва и с този сезон. На снимката изглежда доста по-светъл, отколкото наистина е.

Rimmel Space dust total eclipse. В този уникален пясък има сребърни и тъмно зелени частички, които си проличават само на слънце. Задържа се на ноктите изключително дълго.

Rimmel 60 seconds aye, aye sailor. Дълго издирвах този нюанс и определено си заслужаваше. Отново на живо е по-тъмен, почти черен, но не съвсем.

Golden Rose Rich color 30. Този го имам от  много отдавна, но все още ми служи вярно. Цветът е много наситен, тъмно червен. Тази серия на Golden Rose ми е любима-голяма четка и много покривност.

Avon Nailwear pro+ plum seduction. Красив тъмно лилав цвят, не знам какво повече да кажа. Формулата не е от най-добрите, като цяло лаковете на Avon не са впечатляващи.

И сега любимата ми част- гримове.
Bourjois Color Boost Plum Russian-  любим продукт! Хидратира много добре, придава лек цвят, който обаче се задържа сравнително дълго за такъв тип червило.

Essence lipliner Satin Mauve-откритието на сезона. Бях чела в нечий блог за това бижу, което много приличало на Mac Whirl, който Kylie Jenner използва. Този тъмен цвят едва ли би се харесал на всеки, но за мен е СТРАХОТЕН! Много по-добър от обикновен nude молив.

Maybelline Color drama Pink so Chic- чисто нов продукт за нашия пазар. Моят цвят е нещо средно между лилаво, червено и цикламено. Пробвах го вече и се задържа доста дълго на устните. Не е 'velvet', както пише на опаковката, по скоро е нещо средно между мат и по-хидратиращо.

Golden Rose Ultra Rich color 43. Писала съм тук за този нюанс, който е по скоро nude,но не от онези, които те правят да изглеждаш като мъртвец. Формулата е хидратираща, затова бързо изчезва от устните.




Catrice Defining Blush Toffee Fairy- и за този руж съм писала тук. Бях го позабравила, но нашата любов отново се възпламени. Много хубав 'mauve' цвят, който идеално се връзва с молива на Essence.

Maybelline Colorama 501-  на снимката изглежда буквално лилав, но е по-скоро тъмно червено с лилави нюанси. Него пък обичам да комбинирам с чъбито на Bourjois.



No comments:

Post a Comment