Tuesday, October 7, 2014

Нови продукти: Alverde, zoya.bg и др.

Отдавна не бях се впускала в шопинг приключения, поради недостиг да време и ...пари. :D
Когато не съм си купувала козметика отдавна, става много взривоопасно. Ето го и резултата.

Вдъхнових се от бг бюти влогъри и блогъри да премина към био козметика,най-вече на лицето. Започнах с поръчка от zoya.bg. От там се сдобих с водата с маточина на Alteya Organics. Мирише много гадно, но мисля че виждам някакъв ефект.Кожата ми в последните няколко дни доста се изчисти, благодарение и на кокосовото масло,което нанасях като крем за лице, преди да се сдобия с този на Алверде. Става и за ядене, 2 в 1. :D Взех си и малко балсамче за устни на Badger с ванилия, зашото се опитвам да избягвам парафина и минералното масло. Харесва ми, но доста бързо изчезва от устните.

Минах и през DM, Lilly и Ivis, и открих всичко, което търсех, с изключение на едно нещо.
От Ivis си взех крем за изсветляване на косъмчета на lycia, който отдавна търся и нямам търпение да пробвам. Сдобих се и с дезодорант на mitchum (да,на ясно съм, че е мъжки), зашото рол-он-ът го нямаше :( Дано не са го спрели от производство, зашото не мога без него!

От Lilly си купих любимия зелен лакочистител,който отдавна издирвам, защото зареждаха само от малките. Catrice на скоро пуснаха dupe на Clarins Lip perfector, и нямах търпение да пристигне и при нас! Нямаше тестери и избрах цвета без да мисля много, 02 apricot cream. Има миниатюрни блестящи частички и апликаторът е много мекичък. Ще видим дали ще успее да влезе в любимците ми.

От dm преди една седмица си бях купила пудрата на max factor creme puff, главно защото беше намалена. Имах възможност да я изпробвам и не съм впечатлена, Има отвратителна миризма на бабешки парфюм и не матира кой знае колко. От второ посещение се сдобих с купчина неща на био марката Алверде. Впечатлена съм от ниските им цени.
Започвам с шампоана с кофеин,който мирише доста приятно.Нужно е доста голямо количество. Измива до скърцане от първия път. Като, че ли малко слепва косата,но ще трябва да го ползвам още няколко пъти. 
Сдобих се с измиващия гел с водорасли,защото четох някъде положителни отзиви. Не се справи идеално с премахването на грима, но иначе не е зле, не пресушава кожата, въпреки че много мирише на спирт. Има интересна консистенция като желе.
За крем избрах този с алое вера, въпреки че дълго обмислях. Харесва ми, овлажнява много добре. Гъст е и малко трудно се разнася, оставя и леко лепкаво усещане в първите минути,но си струва според мен. Миризмата не ми харесва, но все пак е био продукт.
И последно, но не на последно място- кремът за очи с лайка и алое вера. Нещо, което много ми трябваше. Веднага щом времето се застуди започва да ми се изсушава и да ми се бели зоната под очите. Коректор отгоре изглежда меко казано отвратително. Консистенцията е гъста и усещам, че много добре подхранва кожата. Препоръчвам го, ако търсите нещо много овлажняващо.





No comments:

Post a Comment