Saturday, September 27, 2014

Изразходвани продукти през септември

От няколко месеца трупам, само и само да ви дам възможността да се поровите сред боклука ми :D



Loreal Elseve anti casse маска за коса- хареса ми много! Правеше косата мека и мирише доста добре. Бих опитала и други видове.Единственият минус е, че има силикони.

Лакочистител Lilly-пореден, няма какво да говорим. Притеснява ме факта,че от месец в нашето Лили няма от голямата бутилка и съм принудена да си купувам малки.

Balea Buttermilk Lemon пяна за бръснене-ароматът е страхотен, и затова постоянно купувам от тази серия. Като цяло продуктът не е впечатляващ, не се пени достатъчно и свърша много бързо.

Скраб за тяло Anatomicals Don't just clean it woman, scrub it-марката с много интересни наименования на продуктите си. Този "скраб" (по-скоро душ гел) с аромат на грейпфрут го мъча от началото на годината и все забравям да го ползвам. Не ексфолира достатъчно,но иначе става. Купуван е от ASOS.

Garnier Fructis Repair балсам за коса-текстурата е като масло,мирише приятно.Не е лош, но вече не си купувам балсам, а използвам маска за коса вместо него.

Nivea eye makeup remover-не ми хареса,оставя мазни следи и не се справя със спиралата.

Garnier Fructis Pure&Shine шампоан за коса-любимият ми, купувам го постоянно и не мога да спра. Зарибих всичките си приятелки,определено най-добрият,който съм ползвала. 

Loreal Sun Kiss jelly-много ми хареса, бих си купила пак за още повече изсветляване. (повече тук)

Victoria Beauty deep cleansing nose strips-поредните,този път не ме впечатлиха, не работеха както преди. Може би причината е в мен.

B.U. shower gel- беше в един комплект от Коледа, да от тогава стои в банята ми :D. Хареса ми, в интерес на истината. Ароматът се задържаше,за разлика от другите душ гелове.

Масло от жожоба Икаров- често разнообразявам маслата, старая се да опитам всички. Това е доста гъсто и някак си ми мирише на бекон :D. Любимец ми остава кокосовото.

Essence All about Matt пудра-доста хвалена, и с право. Матира добре, харесва ми, че е безцветна. Много лесно се чупи,обаче,(както виждате) затова и я хвърлям.

Maybelline Master Precise очна линия- стои от доста отдавна в шкафчето, бях я забравила и не съм я ползвала отдавна. Спомням си, че не беше достатъчно наситено черна.

Essence waterproof очна линия-купувам я само защото е на достъпна цена (свършват бързо) и е във формата на маркер. Отново не е достатъчно наситена, но писецът е удобен и не се размазва.

Pacco Rabanne one million-ароматът ми допадна,бих си купила парфюма.

Septona мокри кърпички- честно казано не знам от къде се взеха тези кърпички, някой ми ги даде (?) Харесаха ми, не ми щипят на очите и махат грим лесно.



5 comments:

  1. Хахах, аз обичам да разглеждам бюти блогове и супер случайно попаднах на твоя, и като видях снимките ти установих, че те познавам и учиш в моето училище :DD От Русе си и учиш в Европейските, нали? :D Ти едва ли ме познаваш... Но както и да е, блогът ти ми харесва страшно много, открих го преди няколко дни и вече мисля че прочетох всичките ти постове :D А точно този шампоан на Гарниер го загледах последния път като влязох в ДМ и мнооого мислих дали да си го купя, но накрая реших да не рискувам. Явно ще поправя грешката си :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Позна за всичко :D Много бих желала да знам кой си :)

      Delete
    2. Наистина и да ти кажа, не ме познаваш, по-малка съм от теб, виждала съм те няколко пъти и знам че си 10 клас, нищо повече :D

      Delete
  2. Сега ползвам този дегримьор на Нивеа и съм на същото мнение. Въобще не се справя с почистването на грима :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много се мъча да намеря подходящ продукт за премахване на очния грим-или ми пари,или ми изсушава, или ми е мазно. Напоследък почнах да го махам с масло,аз ползвам с кайсиеви ядки, и след това минавам отгоре с гел за лице и не остава и следа от грим.

      Delete