Wednesday, August 27, 2014

Любими продукти за август

Е, и август мина. Имам чувството,че вчера бях на училище.Общо взето това лято отново не свърших нищо :D. Но откъм любимци съм го докарала,защото напоследък отново започнах да харча повече от обикновено.


Essence Match 2 Cover Concealer


Бях чувала добри отзиви за този коректор от една youtuber-ка и само го заглеждах по стелажите. Напоследък обаче започнаха да ми се появяват пъпки,рядко за мен явление. С тях се преборих, но останаха ужасните петна ,с които не мога да се справя. И реших да го пробвам именно за тази цел. Покритието не е нещо невероятно, но коректорът определено ми харесва. Цената му е скромна,получавате два цвята,формулата е кремообразна, не се врязва в линиите под очите и не изсушава. 


Flormar Terracota blush in Touch of Rose 45



Това беше доста спонтанна покупка. В lilly бяха сложила цял стелаж на Flormar и очите ми светнаха като го видях. Естествено нямаше как да се размина без нищо. Тези ружове тип теракота ми направиха впечатление. Имаше страхотни цветове и след дълго чудене избрах този розов нюанс. Стои страхотно на скулите, издържа дълго и блестящите частички могат спокойно да заместят хайлатъра.


Himalaya Nourishing Lip Balm

Преди време бях ползвала варианта с какао и останах очарована. Реших да пробвам и тази версия на балсамчето и бързо се превърна в любимец. Мирише на дъвки орбит, не оставя мазен слой след себе си, но въпреки това доста добре хидратира устните. Най-често го ползвам под червило, идеално е за това. Дори успях да зарибя мои приятелки (Йоанна)



               Hollywood Star In The Buff Body Scrub


Тук става интересно. Още като видях тази нова линия продукти на бг марката рубела веднага забелязах прилика с известната британска марка Soap and Glory. Вие какво мислите? До колкото си спомням пак същата марка беше имитирала продуктите на Macadamia natural oil. Както и да е, опаковката е супер сладурска, спор няма. Скрабът не е от най-ексфолиращите, по-скоро го оприличавам на душ гел. Мирише доста особено, но ми харесва. От тази серия имат още лосион, душ гел и масло за тяло.
  

Balea Buttermilk Lemon Shaving Gel

Откъде да започна? Ароматът е божествен! Лимонов сладкиш в бутилка, пени се страхотно. Невероятен продукт. Ползвала съм и варианта с манго, има още с кокос, определено ще пробвам всички видове.


Redken Extreme Anti-Snap treatment

В look fantastic отново имаше намаление на Redken. Не успях да устоя и реших да пробвам този продукт без отмиване, който обещава да възстанови,заздрави и предпази склонна към накъсване коса. Съдържа комплекс от протеини, серамиди и липиди. Стана доста сложно :D. Реших да го пробвам, защото почти всички отзиви в интернет бяха отлични. Хората казват, че това едва ли не е техният holy grail продукт без който не могат. Бях скептично настроена (както винаги). Мога гордо да кажа,че определено има ефект! След около 1,2 седмици усетих как косата ми наистина стана по мека,гладка и като цяло я усещам много по-здрава. Нали знаете как като измиете балсама от косата си и имате чувство, че пипате коприна? Е аз я чувствам така винаги. Дори след изсушаващ шампоан. И това ако не ви казва нещо. Доколкото си спомням излезе около 26 лева с намалението.



Loreal Sun Kiss Jelly

Доста впечатляващ и уникален продукт. Според производителите това е 
слънце в тубичка - гел-боя за коса „Целувката на слънцето“, която не съдържа амоняк, но изсветлява. Тя не прави шарени кичури, а деликатно и постепенно разпределени проблясъци в косите. Нанася се върху суха коса, разпределя се и не се изплаква.След това се изсушава или със сешоар, или на слънце.Предлага се в 3 варианта и е обогатена с масло от камелия, което успокоява и омекотява косата. Можете да го нанесете по цялата коса, на кичури или само на връхчетата. Ефект наистина има, но на снимки почти не си личи.Пише, че трябва да се ползва с ръкавици, но аз нямах и се мацах без :D. На боядисана коса уж няма ефект, но аз имам омбре и определено русото се съживи. Отне ми 3 нанасяния+сушене, за да видя разликата. Ароматът е много хубав. След нанасяне косата става мазна и спластена и се налага да я мия на другия ден. Косата ми изсветля с няколко тона, получи се хубаво. Съветвам ви да го пробвате.


























2 comments:

  1. Тази нова серия на Рубела Hollywood Star така и не мога да я намеря още, а ми е доста любопитна :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. аз видях цялата серия в дм, в лили май не съм виждала :) дано я намериш скоро :D

      Delete