Wednesday, August 13, 2014

Какво нося на лицето си през лятото

Обещах си, че няма да занемарявам блога, и си спазвам обещанието. Днес ще ви покажа продуктите, които нося на лицето си това лято. На някои може да им се сторят много, а на други-малко.

Лице

Започвам винаги със слънцезащита- Бочко spf 50. Основата е жизненоважна в летните жеги- Essence All About Matt! (повече за нея тук). Не използвам фдт или бб крем, защото не мисля,че имам нужда. Напоследък коректорът на Essence match cover много ми допада! Покритието е средно,издържа дълго, повече за него ще може да прочетете в любимците ми за август. Коректорът на Rimmel Wake me up ползвам като хайлайтър на челото,носа и брадичката, това ми е трета опаковка.Пудрата,към която най-често посягам, е на Essence all about matt,от същата серия като основата. Харесва ми, но още на първата седмица се начупи и почна да се рони. Преминавам към бронзиращата пудра на Essence Sun Club, която доста оранжавее, но ми е подарък и ще си я ползвам.Като цял съм голям фен на контурирането и не пропускам скулите,челото,носа и под долната устна. По принцип не ползвам ружове, но се влюбих в този на Флормар с озаряващи частички,очаквайте повече за него в любимите продукти за август. 




Очи

Почти винаги прибягвам към течната очна линия и мога да се похваля, че се справям доста добре. Все още си търся хубава очна линия тип маркер, тази е на Essence,уж водоустойчива, но не е достатъчно наситена според мен. Извивам миглите и нанасям водоустойчивата спирала на Bourjois Volume Glamour Max,която много ми харесва. За първи път ползвам водоустойчива и единствено мога да кажа, че се маха ужасно трудно!( колко пъти казах водоустойчива? :D) Ако трябва да избера само един продукт,който да нося на лицето си, със сигурност бих избрала сенки за вежди. Моите са тези на Essence, преродих се с тях, страхотни са! За допълнителен хайлайт под веждата и в ъгъла на окото използвам най-светлия цвят от палитрата на wet'n'wild walking on eggshells.

Устни

Тук работата става сложна, защото цветът се мени. Избрах тези, към които посягам най-често.
Винаги започвам с любимият ми балсам на Himalaya,който мирише на дъвка





No comments:

Post a Comment