Tuesday, March 4, 2014

February Favourites




Avon Cocoa Butter hand cream
Since I loved the face cream I decided to try the hand cream as well. It smells divine and it moisturizes the hands very well, it doesn't leave a greasy or sticky residiue.

Понеже харесах крема за лице от тази серия, реших да пробвам този за ръце. Мирише невероятно, овлажнява добре и не оставя мазен филм.

Nizoral shampoo
Thats a bit TMI, but I had dandruff and that thing really hepled! It's kind of expensive, but effective. 

Може да ви се стори странно, че пиша за шампоан против пърхот, но Низорал много ми помогна. Малко е скъп, но ефективен.

Syoss Repair Therapy conditioner
The last conditioner on earth that I thought I would like is this one. I do not like using Syoss products, but this seems to make wonders to my hair. It makes it very soft and managable. I barely ever notice a difference from using a hair conditioner.

 Последния продукт на Земята, който си мислех, че ще ми допадне. Не съм доволна от Syoss, но този балсам направи чудеса с косата ми-мека и пухкава. Рядко забелязвам някаква разлика в косата си след като съм ползвала който и да е балсам.

Taylor Swift Wonderstruck perfume
That's an old favourite of mine that I came back to this month. There's something about this scent- it's magical. It also brings me a ton of good memories.

Старият ми любимец, към който се върнах този месец. Има нещо в този аромат-вълшебен е :D И ми носи приятни спомени.

Garnier Micellar cleansing water
I knew I was gonna love this one. Doesn't smell, and it does the job. I also like to use it instead of а face cleanser in the morning if I'm too lazy. *UPDATE
For a few months now the area around my eyes has been dry, red,swollen and painful. I tried to eliminate some products so I can get to the root of the problem and I discovered that this was causing it.

Определено си знаех,че мицеларната вода на Гарниер ще ми допадне. Не мирише на нищо,  и се справя идеално с грима. Понякога го използвам и сутринта, вместо измивен гел, ако ме домързи. *UPDATE 
От няколко месеца кожата около очите ми е червена, подута и суха. Пробвах да изключа някои продукти и установих,че именно тази вода е причинителя.



 Loreal Miss Manga Mascara
 I recently did a review on this mascara.

Catrice Eye Brow filler
I've been using this product for quite some time now, but I haven't included it in a favourites post. If I'm running late I can apply this to my eyebrows and they look fuller. It also keeps them in place.

Отдавна ползвам филъра на Катрис за вежди, но досега не съм го включвала в публикация. Ако нямам време, слагам само него и веждите ми изглеждат по-пълни. Справя се и с хвърчащите косъмчета.

 Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner
At first I didn't like it- it's not as black and as pigmented as I would like it to be. But when it comes to eyeliner I'm a mess! It's one of the hardest things ever, I swear! The tip of this eyeliner is so thin and It makes is extremely easy to use. Great for clumpsy people like me. The staying power isn't bad.
В началото тази очна линия не ми се понрави- не е достатъчно пигментирана. Но когато стане дума за течна очна линия съм много зле! Едно от най-трудните неща на света, според мен. :D Писецът е толкова тънък,че работата с него е невероятно лесна. Перфектна за непохватни хора като мен. Издържливостта не е зле.

Rimmel Scandaleyes waterproof kohl kajal in Brown
I did a review on the one in black and I decided to purchase the one in brown as well. I love applying this on the waterline of the eye or smudged on the eyelid close to the lashes. It makes the eyes defined and sultry, without too much drama. 

Направих ревю на молива в черен цвят и реших да си купя и този в кафяво. Любимият ми начин да го ползвам е да го нанеса във вътрешната част на водната линия или да го размажа на горния клепач ,близо до миглите. Подчертава очите , без да е твърде драматично.

Essence glossy lipbalm in apple pie
These cheap and cute essence glosses caught my eye. I love the smell of this one and I wanna buy the whole line, even thought I prefer matt lips.

Тези евтини и сладурски гланцове на Essence ми грабнаха окото. Мисля да си купя всички видове. Този с ябълков пай мирише страхотно.

Golder Rose ultra rich color lipstick in 43
I love using this underneath the essence lip gloss. It creates the perfect nude-ish lip color.

Това червило използвам под гланца на Essence. Получава се лек нюд цвят.



2 comments:

  1. came across this post by chance when reading for syoss reviews. You had any updated experience with it since feb?

    Mary http://www.letsstrikeapose.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. nope, I'm still very pleased! :)

      Delete