Thursday, February 27, 2014

L'Oreal Miss Manga mascara review




Mega Volume Miss Manga Mascara creates mega volume on top and bottom so eyes look more open. 

Our exclusive formula, made up of enlarging collagen spheres works perfectly in conjunction with the 360° flexible cone shaped brush to amplify upper lashes and reveal lower lashes.

The exclusive formula also contains a trilogy of polymers for absolute hold and staying power.


L'Oreal  recently came out with a new mascara called Miss Manga, which claims to give you long bold "manga"lashes. First of all, I had never tried a L'Oreal  mascara before, beause they are too expensive and I just thought that it wasn't worth it. I had an opportunity to get it cheaper than the usual so I decided to buy it. I didn't expect much from it, but it turned out to be my new obsession! It's the perfect mascara for me-it gives amazing lenght! Seriously, one coat and I'm good to go. It can look a bit clumpy if you over apply it. I noticed that the formula is on the runny side so you can easily mess up. The brush is flexible and not too big. It comes in Black,Tropical Violet and Pop Turquiose.
I also want to mention the pretty packiging- L'Oreal really impressed me here.
Most of the reviews on the Internet are positive, so if you're interested in it I say you should give it a go.




(like I've said before, I have really short eyelashes) 
(казвала съм и преди,че миглите ми са доста къси)

L'Oreal Paris създаде Mega Volume Miss Manga, за да осъществи мечтата на всяко момиче за ултра-обемни мигли и двойно по-отворени очи*, като истинска Kawaii кукла.
Тайната? Конусовидна четка с обхват 360', за нанасяне на мега-черната формула върху всяка мигла. Непреклонният съюзник за ултра-прецизен грим ритуал, с който горните и долни мигли са еднакво много обемни.
Сега силата на Manga е Ваша с един поглед...


Лореал наскоро пуснаха нова спирала Miss Manga , която би трябвало да направи миглите ви като на герой от манга хаха :D Първо искам да кажа, че никога не бях пробвала спирала на Лореал, защото според мен са твърде скъпи и на пазара има по-добри и по-евтини. По една или друга причина се случи така, че имах възможност да я взема на по-ниска цена и реших да я купя. Не очаквах много, но тази спирала май ще се окаже новата ми любимка! Перфектна е за мен- дава невероятна дължина. Един слой ми е напълно достатъчен. Обаче ако прекалите ще постигнете ефекта на слепените мигли. Самият туш е малко по-течен и лесно може да се омажете, ако сте непохватни като мен. Нещото, което ме грабна е опаковката- L'Oreal определено ме впечатлиха тук. Предлага се и в синьо и лилаво.
Повечето отзиви са положителни, така че не се колебайте.




1 comment:

  1. И на мен ми харесва, аз взех тюркоазена :)

    ReplyDelete