Monday, December 2, 2013

November Favorites/Любими продукти за ноември


It's that time of the month! I know I haven't done a Favorites post in a while.I skipped couple of months, I think. But these are one of my favorite types of blog posts to read and write.

Пак дойте тази част от месеца! Знам, че не съм правила пост за любимите си продукти отдавна. Пропуснах няколко месеца. Но това са едни от любимите ми публикации за четене и за писане.


I made a review of the famous Freeman clay with avocado&oatmeal face mask. It makes my skin very clean and smooth.
Направих ревю на известната маска с авокадо и овес на Freeman. Прави кожата ми чиста и мека.
I've been loving the Pantene aqua light spray,that I use to detangle my hair. It works well,it smells amazing and it leaves the hair shiny and smooth.

Доволна съм от спрея за разресване на Пантен. Използвам го като изляза от душа и наистина помага за разресването. Мирише страхотно и прави косата мека и блестяща.

 The bourjois healthy mix concealer has always been a love-hate product. It does an amazing job at covering dark circles and brightening the eyes, but the formula is soo dry. It makes my skin look flakey,but pretty much every concealer does that for me. Any tips about that? Please share :)

Коректорът на Bourjois healthy mix винаги е бил продукт, който обичам, но и мразя. Справя се страхотно с прикриването на тъмните кръгове под очите, но е много сух. Нанесен под очите прави сухите участъци много забележими, но това ми се случва почти със всички коректори, особено през зимата. 

Another reviewed product- Essence's I love extreme mascara. Really good and really cheap!

Още един продукт, на който съм правила ревю- спиралата на Essence I love exteme. Страхотна и много евтина.

Golden Rose's nail polish from the Jolly jewels collection in 116.

Лакът на Golden rose от коледната им колекция Jolly Jewels, номер 116.

The new Essence's 3D eyeshadow managed to impress me. It's soo beautiful and shimmery and quite pigmented as well. I use it to highlight, but I'm sure they would look lovely on the eyes as well.

Новите 3D сенки на Essence успяха да ме очароват. Толкова са красиви и бляскави, а и доста пигментирани. Използвам ги за хайлаит, но и на очите ще стоят прекрасно.
Essence released a new line of lipsticks and I love all the shades. This one is a coral color in the shade "coral calling". I can't wait to buy more of those. If my any of  my friends are reading this- buy me one of these for Christmas, please! :D

Essence пусна нова колекция от червила и абсолютно всички цветове ми харесват. Взех си това в коралов цвят. Нямам търпение да си купя още. Ако някой от приятелите ми чете това- купете ми едно от тях за Коледа, моля ви! :D

No comments:

Post a Comment