Monday, October 14, 2013

How I take care of my skin

Today I'm going to talk about skin,how I treat my crazy skin. First of all,It's and oily mess but some areas like around my mouth or under my eyes get really dry in the cold weather. I used to struggle with acne when I was younger but one of the best acne creams for me is the biotrade acne out.I believe it's sold only in Bulgaria,so I''m not gonna talk about it.


Днес ще говорим за кожата и как аз се справям с нея. Имам доста мазна кожа,но някои участъци,като около устата и очите,стават много сухи през зимата. Когато бях по-малка и все още не знаех как да се грижа за кожата си,имах пъпки по цялото чело. Продуктът,който ползвам и до днес и винаги ме отървава от досадните пъпки-e акне аут на biotrade . Използвала съм и лосиона,но най-доволна съм от крема,който струва около 15лв. Последният път когато си го купих беше 10лв хаха :D Може да се намери в аптеките. Количеството ми стига за мнооого време,защото се нанася само на засегнатите участъци.

Another good thing for oily skin and acne are the clay face masks. I mix it with yogurt and apply it on my face and leave it until it's dry. You can also add some oil to the mixture.If I want my face to be soft and glowy I apply coconut oil before I go to bed.

Друго нещо,което е добър помощник в борбата с пъпки и мазна кожа е хумата. Страхотен натурален продукт,купува се от аптеките или от carrefour и струва по-малко от 1 лев. Аз си правя маска с нея и малко кисело мляко и я оставям докато изсъхне.Ако е твърде изсушаваща може да добавите някакво масло/зехтин. А ако искам лицето ми да сияе,нанасям само кокосово масло преди да си легна.


My everyday products change very often. Couple of days ago I received the prize that I won from a La Roche Posay game on their Facebook page. Thermal water has been on my wishlist for a long time.I also got some samples of their creams and face wash and I'm going to do a review soon.

Всекидневните продукти,които ползвам често се менят. Преди няколко дни получих страхотната награда,която спечелих от игра в страницата на La Roche Posay. Термалната вода беше в wishlist-a ми.Към нея получих няколко тестера на кремове и измиващ гел, и когато събера достатъчно впечатления ще направя ревю.





I use the Clean&Clear exfoliating daily wash every morning.The beads are very tiny and they do the job very well.The smell is a bit weird,but the product is good.

Всяка сутрин използвам ексфолиращия гел на Clean&clear. Частиците са изключително фини и ексфолират много добре. Миризмата е малко странна,но като цяло съм доволна.

I recently bought the Balea mattifying face cream for young skin. It has an apple scent,it moisturises well and my face doesn't get that oily. 

Наскоро си купих матиращия крем на Балеа за млада кожа. Има мирис на ябълки,овлажнява добре и лицето ми не се омазнява чак толкова.




In stead of a tonner,I use rose water. It cleans the skin well and It helps with redness.

Вместо тоник използвам розова вода. Купува се отново от аптеките. Почиства добре кожата и помага при зачервявания. 

Thats it! Don't foget that you also need to eat healthy and drink plenty of water to make a difference in the way your skin looks.

Това е общо взето. Не забравяйте,че за да имате хубава кожа не е достатъчно да се мацате с кремове,важен е и начинът на хранене.Старайте се да пиете повече вода и ще забележите разликата.



2 comments:

  1. И аз спечелих от играта на La Roche Posay :)) хихихи Термалната им вода наистина е страхотна :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. късметлийки сме хаха :)

      Delete